3.3. Közoktatási projektek

Kalendáriumi modelleket, amelyek egy-egy naptári népszokás köré építik fel a művészeti neveléshez köthető tantárgyi tartalmakat, s lehetővé teszik a téma projektszerű feldolgozását (KOMP-iskolák)

Piliscsabán 1997-ben alapított Palánta Általános Iskolában minden projektként szerveződik az évnyitótól az évzáróig. Az összes ünnep megszervezése és a tananyag feldolgozása is jelentős mértékben ebben a szervezeti formában valósul meg.

A KÖRLÁNC környezeti neveléssel foglalkozó egyesület számtalan tanári konferenciát és sok komplex tanulói tevékenységet szervez, ajánl az ország minden táján dolgozó pedagógusok számára.

Az erdeiiskola-mozgalom is szoros kapcsolatban áll a projektmódszerrel.

Az Országos Közoktatási Intézet Program- és Tantervfejlesztési Központjának koordinálásával integrált természettudományos programot dolgoz ki a Közgazdasági Politechnikum és a Lauder Iskola