Számít-e az iskola? Megjelent a Mindenki iskolája projekt kutatási jelentése

Az EFOP 3.1.2 Mindenki iskolája projektben Regionális Képzési Alközpontként vettünk részt négy megye nevelőtestületi továbbképzéseinek szervezésében. A pályázatban az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar oktatói, kutatói a lemorzsoldás, korai iskolaelhagyás okairól, összetevőiről, a megelőzés lehetőségeiről, a jó iskolai klímáról, a nevelőtestület befolyásoló szerepéről szóló kutatást végeztek a bevont köznevelési intézmények körében, melynek eredményeit most kötetben is publikálták:

Fehérvári Anikó, Paksi Borbála és Széll Krisztián (szerk.) (2021): Számít-e az iskola? Az iskolai lemorzsolódás vizsgálata. Budapest, Eötvös Loránd Tudományegyetem. 139 p. 

A kötet letölthető az ELTE PPK és a Mindenki iskolája honlapjáról.