| < 2025. november > | ||||||
| H | K | SZ | CS | P | SZO | V |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
.jpg)




2019. május 21-én, a CODES AT-HU074 projektben felkért öt pilot iskola képviselőinek tájékoztatása történt meg a pályázat céljáról, feladatairól, az együttműködés tartalmi és formai kereteiről. A projektkoordinátor és az SRPSZKK munkatársai bemutatták a CODES keretében megvalósuló fejlesztéseket, továbbképzéseket, melyek a 2019/2020-as tanévben kerülnek kipróbálásra az öt kiválasztott iskolában.
Az öt kiválasztott pilot iskola: Boldog Brenner János Általános Iskola, Gimnázium és Kollégium; Felsőcsatári Nyelvoktató Nemzetiségi Általános Iskola; Győrvári Béri Balogh Ádám Általános Iskola; Hatos Ferenc Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola; Szombathelyi Reguly Antal Nyelvoktató Nemzetiségi Általános Iskola.
A következő tanév fő feladata - a projekt keretén belül -, hogy a most fejlesztett, új típusú valóságközeli feladatokat tartalmazó feladatbankot az iskolák alsó tagozatán teszteljék, véleményezzék tanárok és diákok egyaránt, valamint reflektáljanak a megvalósítás érzelmi és motivációs hatásáról. Mindehez rövid továbbképzések alkalmával felkészítést kapnak azok a tanítók, akik kipróbálói lesznek a megvalósuló valóságközeli feladatoknak. A projektben nyújtott gazadag képzéskínálatot az SRPSZKK szakmai szolgáltatás intézményegység vezetője mutatta be.