| < 2025. november > | ||||||
| H | K | SZ | CS | P | SZO | V |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
.jpg)




1. Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel, sajátos nevelési igénnyel küzdő, és hátrányos helyzetű tanulókkal való foglalkozás módszertana
2. Iskolaelhagyás csökkentése pozitív, preventív pszichológiai szemlélettel
3. A tanulók digitális szövegértési és szövegalkotási tevékenységeinek és képességeinek fejlesztési módszerei. Tudatos eligazodás a világhálón elérhető szövegekben
4. A tevékenységközpontú pedagógiák gyakorlati alkalmazására való felkészítés
5. Játékok szerepe és eredményes használata a hatékony pedagógiai fejlesztésben
6. Vizuális kommunikáció az oktatásban