Eseménynaptár
< 2025. augusztus >
H K SZ CS P SZO V
28293031123
45678910
11121314151617
181920 21 22 2324
25 26 2728293031
Következő esemény:
ADHD pedagógus szemmel – figyelmi problémák, hiperaktivitás kezelése pedagógusként pedagógusoknak (személyes és online kontakt/óvodapedagógusoknak is) - akkreditált pedagógus-továbbképzés
Galériák
Hasznos linkek
Interreg
Mindenki Iskolája

Tanítás a pandémia idején

2021. október 27.

2020 tavaszán a Covid19 járvány a tanulásszervezés teljes újragondolását igényelte világszerte valamennyi oktatási intézményben. A digitális tanításra való átállás felgyorsította olyan módszerek meghonosodását, amelyek a fejlett oktatási rendszerű országokban már bevált szokásként vannak jelen, ezzel hatalmas tempójú digitális fejlődésnek tette ki az érintett pedagógusokat, a diákokat és a szülőket. A digitális oktatás egy alternatív, egyéni tanulmányi úttá vált, amelynek során a pedagógus, mint segítő, facilitátor jelent meg a tanulási folyamatban. Ugyanakkor a tantermen kívüli munkarendre történő átállás a személyes nevelő-gyerek, tanuló-tanár interakciót teljesen kiiktatta, így a közérzet, a személyes hatékonyság, mentális jóllét, a személyiség fejlesztése csorbát szenvedett.

Mindezen témát járja körül a Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat most megjelent 9. évfolyamának (2021) 2. száma. A lapszám letölthető http://ojs.elte.hu/gyermekneveles/issue/view/227/95 oldalról, a letöltött dokumentumot csatoltuk is. Jó olvasást kívánunk!

Megosztás