A további elmélyülést segítő anyagok

http://www.fejlesztok.hu

http://www.keszsegfejlesztes.lap.hu

Gyógypedagógiai módosított tantervek:

http://www.ofi.hu/tudastar/sajatos-nevelesi-igenyu/gyogypedagogiai

http://www.fejlesztopedagogusok.network.hu

http://www.beszed.hu

Balás Eszter (1990): A dadogás komplex művészeti terápiás programja Orsz. Ped. Int.

Bedő Ilona - Kékesi Attila - Molnár Magda: Labirintus. Az Óbudai Nevelési Tanácsadó videofilmje

Benedek László: Játék és pszichoterápia. In: Stöckert Károlyné (szerk.): Játékpszichológia. Eötvös József Könyvkiadó, Budapest, 1995. 75-79. old.

Bettelheim, B.: A játék, mint problémamegoldás. In: Olvasókönyv. óvodapedagógus hallgatóknak. ELTE TÓFK, Bp., 2001, 124-128. old.

Cole, M. - Cole, S.R.: Játékok és a csoport szabályozása. In: Olvasókönyv. óvodapedagógus hallgatóknak. ELTE TÓFK, Bp., 2001

Cole, M. - Cole, S.R.: Szociodramatikus játék. In: Olvasókönyv. óvodapedagógus hallgatóknak. ELTE TÓFK, Bp., 2001, 184-187. old.

dr. Marton-Dévényi Éva,-Szerdahelyi Márton,-Tóth Gábor,- dr. Keresztesi Katalin: Alapozó Terápia Tanulmány ( Alapozó Terápiák Alapítvány )

dr.Marton-Dévényi Éva: Anyanyelvi-zenei helyesírás fejlesztés-dysgraphia kezelés , Fejlesztő Pedagógia 2001/1. szám)

Falvay Károly: (1990.) Ritmikus mozgás, énekes játékok OPI. Bp.

Falvay Károly: Az első fejlődési szakasz játékai. Olvasókönyv. óvodapedagógus hallgatóknak. ELTE TÓFK, Bp., 2001, 129-139. old.

Fodorné Dr. Földi R.: Hiperaktivitás és tanulási zavarok, Volán H.O.Szolg. RT. Bp.

Fodorné Dr. Földi Rita: (1993.) Testnevelési játékok a tanulási zavarok prevenciójában és korrekciójában. Iskolapszichológia 24. ELTE Bp. 5. - 7.

Gyarmathy Éva (1998) Tanulási zavarok azonosítása és kezelése az óvodában, iskolában. Új Pedagógiai Szemle XLVIII. évf. 1998/11. 68-76.,

Gyarmathy Éva (1998): A tanulási zavarok terápiája. Új pedagógiai Szemle, XLVIII. évf. 1998/12. 75-87.;

Gyarmathy(1998): A tehetséges és tanulási zavarral küzdő kiemelkedő képességű gyerekek. Magyar Pedagógia, 98. évf. 2. sz.135-153.

Gyenei Melinda (1992): Tanulási zavarok korrekciója tanórán. Iskolapszichológia 21. ELTE, Budapest

Hermann Imre: Elbújás a játékban. Olvasókönyv. óvodapedagógus hallgatóknak. ELTE TÓFK, Bp., 2001,59-60. old.

Készségfejlesztő eljárások tanulási zavarral küzdő kisiskolásoknak. Iskolapszichológia 4. ELTE;

Kokas Klára (1992): A zene felemeli a kezeimet Bp., Akadémia

Marton-Dévényi Éva: Alapozó terápia. Fejlesztő Pedagógia 1994. 4-5.

Meixner Ildikó (1995): A dyslexia prevenció, reedukáció módszere. BGGYTF, Budapest; Sedlak, F., Sindelar, B. (1998):„De jó, már én is tudom!" Óvodáskorú és iskolát kezdő gyermekek korai fejlesztése. BGGYTF Budapest;

Mérei Ferenc - V.Binét Ágnes(1983): Gyermeklélektan. Gondolat, Budapest,

Páli Judit: A játék, mint integratív szabályozás. In: Olvasókönyv óvodapedagógus hallgatóknak. ELTE TÓFK, Bp., 2001. 38-44. old.

Pap János (2002): Hang-ember-hang Vince kiadó

Petzold, H.G.: Babák és babajátékok a gyermekek integratív terápiájában. In: Olvasókönyv. óvodapedagógus hallgatóknak. ELTE TÓFK, Bp., 2001, 294-298.

Polcz Alaine: Világjáték. Dinamikus játékdiagnosztika és játékterápia. PONT Kiadó, Budapest, 1999. A gyermek sajátos nyelve a játék. 7-10. old.

Porkolábné Balogh Katalin: Módszerek a tanulási zavarok csoportos szűrésére és korrekciójára. Iskolapszichológia 17. ELTE;

Sándor Éva (2003, szerk.): Az én házam és a te házad Képzőművészeti pedagógiai terápia, Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar

Sándor Éva (2006): Fejlesztés művészettel Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar

Sarkady K. & Zsoldos M. (1992/93) Koncepcionális kérdések a tanulási zavar körül. Magyar Pszichológiai Szemle, (3-4) 259-270.

Szvatkó A. (2002): Hiszen ez játék! - Szenzoros integrációs terápiák a fejlesztésben In: Martonné Tamás Márta Fejlesztőpedagógia. Eötvös Kiadó, Budapest

Tánczos Judit (2006): Baj van a tanulással. Módszerek a tanulási zavarok korrigálásához. Pedellus Tankönyvkiadó, Debrecen;

Torda Ágnes (1991): Szemelvények a tanulási zavarok köréből. Tankönyvkiadó, Budapest. Porkolábné Balogh Katalin (1992): Kudarc nélkül az iskolában. Alex-Typo, Budapest.

Tunyogi Erzsébet: Gyógyító játék a családban. Tárogató Kiadó, Budapest, 1995.

Varga I. - Szvatkó A. (1993): Jean Ayres szenzoros integrációs terápiájának néhány alapelve. Óvodai Nevelés 4. 114-116.

Varga I. - Szvatkó A.(1993): A játék, a fantázia szerepe a szenzoros integrációs terápiákban. Óvodai Nevelés 5. 151-153.

Varga Zsuzsa: Játék és kreativitás. In: Olvasókönyv. óvodapedagógus hallgatóknak. ELTE TÓFK, Bp., 2001

Wender, P. (1993): A hiperaktív gyermek, serdülő, és felnőtt. Medicina Könyvkiadó, Budapest.

Winnicott, D. W: Kisgyermek, család, külvilág. Budapest, Animula Kiadó, 2000. Miért játszanak a gyerekek? 134-157.

Zsoldos-Sarkady (2001): Szűrőeljárások óvodáskorban a tanulási zavar lehetőségének vizsgálatára: MSSST. ELTE, Bp.; Frostig-teszt: instrukciós füzet és normatáblák. BGGYTF, 1987, Bp;.