Eseménynaptár
Következő esemény:
Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel, sajátos nevelési igénnyel küzdő, és hátrányos helyzetű tanulókkal való foglalkozás módszertana - akkreditált pedagógus-továbbképzés
Galériák
Hasznos linkek
Interreg
Mindenki Iskolája

Események

Autizmus az óvodában, általános iskolában - fókuszban a gyakorlat (gyakorlati egyeztetés) - műhelymunka
2022. október 27.
Erdőpedagógia az óvodában - jó gyakorlat
2022. október 27.
4K - 21. századi készségek fejlesztése a nyelvórán online, hibrid és jelenléti formában - akkreditált pedagógus-továbbképzés
2022. október 27.
Nyugdíjas Egyetem XVI. szemeszterének 2. előadása
2022. október 25.
Tanítás tanítása és tanulása - műhelymunka
2022. október 20.
Zenepedagógia az óvodában - nevelési értekezlet
2022. október 20.
ADHD-s gyerek az osztályközösségben - nevelési értekezlet
2022. október 20.
Idegen nyelvek online oktatása - Kihívás, Lehetőség, Innováció, Kényszer, Készség (KLIKK) - műhelymunka
2022. október 20.
Védetten a világhálón - műhelymunka
2022. október 19.
BTMN, SNI képzés II. - egyéni kiscsoportos konzultáció (fejlesztési terv, képességprofil, fejlesztési folyamat) - műhelymunka
2022. október 18.
Tehetséggondozás - nevelési értekezlet
2022. október 17.
Alfa generáció - nevelési értekezlet
2022. október 15.
Mérés-értékelési feladatok az iskolában - nevelési értekezlet
2022. október 15.
Képzőművészeti tehetségműhely: Ábrázolási módok rajzban és festésben, monokróm és színes tanulmányok
2022. október 13.
A gyermekjóga jótékony hatása gyermekkorban - jó gyakorlat
2022. október 13.
Valami megcsillan… Fókuszban: a TEHETSÉG - műhelymunka
2022. október 12.
Újabb motiválási lehetőségek, módszerek - műhelymunka
2022. október 12.
Nyugdíjas Egyetem XVI. szemeszterének 1. előadása
2022. október 11.
A hatékony tanulói kommunikáció elősegítésének fejlesztési lehetőségei
2022. október 11.
Bázisóvodáink vezetőinek találkozója
2022. október 11.
<<< 281-300   301-320   321-340   341-360   361-380   381-400   401-420   421-440   441-460   461-480   481-500   501-520 >>>