Pedagógiai tárgyú új beszerzések a NymE Savaria Egyetemi Központ Könyvtárában
2013. október 28.
Ambrust, Joachim (2013): Testvérviszály. Konfliktuskezelő stratégiák szülőknek. Saxum Könyvkiadó, Budapest 370 A 83
Apter, Terri (2011): Testvérkötelék. Miért harcolunk, miért vagyunk féltékenyek, és miért szeretjük egymást, bármi legyen is. Vigilia Kiadó, Budapest 150 A 73
Bábosik István (szerk.) (2013): Az iskola optimalizálódásának lehetőségei. Eötvös József Könyvkiadó, Budapest 370 I 74
Benedek András (szerk.) (2013): Digitális pedagógia 2.0. Typotex, Budapest. (Baccalaureus Scientiae tankönyvek) 371 D 66
Benedict, Helen (2004): Csak okosan! Önvédelem kamaszoknak. Háttér Kiadó, NANE Egyesület, Budapest 343 B 49
de Bono, Edward (2011): Nem minden fekete vagy fehér. A kreatív gondolkodás természetrajza. HVG Kiadó, Budapest. (HVG könyvek) 150 D 35
Csibi Sándor és Csibi Mónika (2012): Életképek az iskolapszichológia gyakorlatából. Ábel Kiadó, Kolozsvár 370 E 39
Czike Bernadett (2012): Saját élményű pedagógusképzés. Gondolat, Budapest. (Universitas Pannonica) 371 C 96
Finta Gábor és Fűzfa Balázs (szerk.) (2012): Az irodalomtanítás innovációja. Konferenciakötet. Savaria University Press, Szombathely. (IROM-könyvek; 1.) 371 I 71
Fűzfa Balázs (szerk.) (2012): A vén cigány. Konferenciakötet. Savaria University Press, Szombathely. (A 12 legszebb magyar vers; 10.) 894 V 67
Gergényiné Németh Erika és Szamosiné nagy Sára (2011): Szövegértelmezési gyakorlatok alsósoknak. Ne csak olvasd, értsd is! CSBOOK Kft., [s.l.]Â 372 G 41
Gergényiné Németh Erika és Szamosiné nagy Sára (2011): Szövegértelmezési gyakorlatok felsősöknek. Ne csak olvasd, értsd is! CSBOOK Kft., [s.l.]Â 372 G 41
Glaschke, Stefanie (2013): A patchwork család. Segítség a békés együttéléshez. Saxum Könyvkiadó, Budapest 370 G 47
Gőbel Orsolya (2012): Csupa szépeket tudok varázsolni… avagy hogyan játsszuk a Varázsjátékokat? L’Harmattan Kiadó, Könyvpont Kiadó, Budapest. (Varázsjátékok). (A Szocioemocionális Pedagógiai terápia/SZPT elméleti háttere és módszertana)Â 371 G 56
Gőbel Orsolya (2012): Tanulni, örülni, szeretni. Stresszcsökkentő, önértéknövelő, tanulást és integrációt elősegítő fantáziajátékok iskolások számára. Klaus W. Vopel ötlete alapján. L’Harmattan Kiadó, Könyvpont Kiadó, Budapest. (Varázsjátékok)Â 371 G 56
Kata János (2011): Tanulás-technika. Typotex Kiadó, Budapest. (Baccalaureus Scientiae tankönyvek)Â 371 K 24
Klein Sándor – Soponyai Dóra (2011): A tanulás szabadsága Magyarországon. Alternatív pedagógiai irányzatok, iskolák, tanárok, tantárgyak. Edge 2000 Kiadó, Budapest. (Segítünk, ha lehet) 371 T 28
Németh András – Biró Zsuzsanna Hanna (szerk.) (2009): A magyar neveléstudomány a XX. század második felében. Gondolat, Budapest. (Neveléstudományi tanulmányok)Â 370 M 14
Schulz von Thun, Friedmann (2012): A kommunikáció zavarai és feloldásuk. Általános kommunikációpszichológia. Háttér Kiadó, Budapest. (Lélek kontroll) 301 S 39
Steiner, Rudolf (2013): Emberismereten alapuló nevelés és oktatás. Genius Kiadó, Budapest 371 S 89
Tóth Ákos (2013): Kultúrafinanszírozás az Európai Unió tagállamaiban és Magyarországon. Akadémiai Kiadó, Budapest. (Pénzügyi és számviteli szakkönyvtár) 008 T 70
Valliéres, Suzanne (2012): Pszichotrükkök 3-6 éves korig. Libri Kiadó, Budapest. (Modern szülők)Â 150 V 25
Valliéres, Suzanne (2012): Pszichotrükkök 6-9 éves korig. Libri Kiadó, Budapest. (Modern szülők) 150 V 25
Whitehouse, Éliane – Pudney, Warwick (2013): Mint egy vulkán forrok, és… mindjárt felrobbanok. Gyerekek indulatkezelési problémáinak megoldása. Gyakorlati kézikönyv szülők, gyerekekkel foglalkozó szakemberek és pedagógusok számára. Geobook. Hungary Kaidó, Szentendre 370 W 66
Zsolnai Anikó (2013): A szociális fejlődés segítése. Gondolat Kiadó, Budapest 370 Z 92