Bagdy Emőke, Kövi Zsuzsanna, Mirnics Zsuzsanna (2014): A tehetség kibontakozása. Helikon Kiadó, Budapest. 469 p.150 B 13
Balássi Ildikó és mtársai (2013): PISA2012. Oktatási Hivatal, Budapest. 76 p.ÂÂ 370 P 72
Balaton Károly és mtársai (2014): Stratégiai menedzsment. Akadémiai Kiadó, Budapest. 338 p. (Menedzsment szakkönyvtár)ÂÂ 650 S 93
Bálint Péter (2013): Meseértés és meseértelmezés. Didakt Kft., Hajdúböszörmény, Debrecen. 353 p.ÂÂ 820E B 20
Balogh László (2012): Komplex tehetségfejlesztő programok. Didakt Kiadó, DebrecenÂÂ 376 B 25
Benedek András (szerk.) (2013): Digitális pedagógia 2.0. Typotex Kiadó, Budapest. (Baccalaureus scientiae tankönyvek) 371 D 64
Berényi Eszter, Erőss Gábor és Neumann Eszter (szerk.) (2013): Tudás és politika. L’Harmattan Kiadó, TIT Kossuth Klub, Budapest 301 T 93
Bodoni Ágnes (2012): Reformpedagógia. Pedagógusi kompetenciák fejlesztése reform- és alternatív pedagógiai módszerek segítségével. Ábel Kiadó, KolozsvárÂÂ 371 B 72
Boldizsár Ildikó (2013): Mesekalauz úton lévőknek. magvető Kiadó, Budapest. 431 p.ÂÂ 615 B 76
Borbély Anna (2014): Kétnyelvűség. L’Harmattan Kiadó, Budapest. 333 p. (Constructions and discourses of multilingualism in East-Central Europe; 2.)ÂÂ 800 B 78
Bús Imre (szerk.) (2013): Tanulmányok a gyermekkultúráról. PTE Illyés Gyula Kar, Szekszárd. 163 p. 301 T 28
Ekler Judit, H., Kernya Ákos és Németh Viktória (2013): Ismeretek az iskolai testnevelés céljairól és feladatairól. In: Bakó Béla (szerk.): Új paradigmák II. NymE, Szombathely, Sopron. p. 117-126.ÂÂ 894 U 30
Forgas, Joseph P. (2012): A párkapcsolatok pszichológiája. Kairosz Kiadó, BudapestÂÂ 150 P 38
Fűzfa Balázs (szerk.) (2014): Az én füzetem. Savaria University Press, Szombathely. 75 p. (Bár könyvek)ÂÂ 840 E 51
Gombos Péter (szerk.) (2014): Kié az olvasás? Magyar Olvasástársaság. BudapestÂÂ 028 K 45
Lőrincz Éva Anna, Sturcz Zoltán (2013): Prezentáció. Typotex Kiadó, Budapest. (Baccalaureus scientiae tankönyvek)ÂÂ 681 L 86
Macskássy Zsuzsa (szerk.) (2013): A nemzetközi és hazai fogyatékospolitika a 21. században. MTA, L’Harmattan Kiadó, Budapest. 161 p. 360 N 63
Sásdi Csilla (szerk.) (2012): A felsőoktatás-pedagógia kihívásai a 21. században. Problémák és megoldási javaslatok. Eötvös József Kiadó, BudapestÂÂÂ 378 F 44
Siegel, Daniel (2014): A gyermeki elme. Ursus Libri, Budapest. 203 p. 150 S 55
Somlai Péter (2013): Család 2.0. Együttélési formák a polgári családtól a jelenkorig. Napvilág Kiadó, Budapest. 227 p.ÂÂ 301 S 71
Tari Annamária (2013): Ki a fontos: Én vagy Én? Klinikai pszichológiai és társadalom-lélektani szempontok az Információs Korban. Tericum Kiadó, BudapestÂÂ 301 T 30
Tarján Gábor (2013): Magyarságismeret. Népismeret, hagyományismeret, néprajz. Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó, Budapest 390 T 30
Tóth Erika Katalin (2014): Ez a beszéd! Beszédhibák javítása gyermek-és felnőttkorban. Saxum Kiadó, Budapest. 166 p. (Az élet dolgai)ÂÂ 376 T 72
Váradi Ágnes, Demeter Lázár Katalin (2013): Iskolaérettség. 5-6 éves gyerekek és szüleik számára. Aranyelme Tehetséggondozó Egyesület, Napvilág Kiadó, Budapest. 56 p. (Képességtár). (Aranyelme Tehetséggondozó Füzetek; 3.) 372 V 32
Varga Aranka (2012): Gyermekvédelem és iskola. PTE BTK, Virágmandula Kft., Pécs. (Metszéspontok) 362 V 37
Végh Balázs Béla (szerk.) (2014): Istenkeresés az irodalomban. Profundis Kiadó, Satu-Mare. 179 p. (Szatmári Műveltség Tára) 894 I 78
Az anyaggyűjtést 2014. július 23-án zártuk le. Gerölyné Kölkedi Éva